Stockholm Here I Come!

För nästan ett år sedan hette min rubrik Prag Here I Come. Då kändes denna dag, min allra sista dag i Prag, så oerhört långt borta. Helt ofattbart att tiden rusat iväg så enormt fort.



Kort och gott kan jag nog sammanfatta detta äventyr som det största och mest lärorika jag någonsin varit med om. Även om det inte alltid har gått som på räls här så känner jag att jag under denna tid har lärt mig så otroligt mycket om både mig själv och om andra. Jag känner mig mycket mer självständig som person och jag har fått vänner jag förmodligen kommer hålla kontakt med livet ut! Bättre än så kan det nog inte bli?!?

Jag, Anne, Ilona i Wien




Jag, Ilona, Anne, Jarkko på min 24e födelsedag



Prag

Detta blir förmodligen det allra sista blogginlägget jag skriver innan jag återvänder hemåt imorgonbitti.
Nu hoppas jag på; att få några timmars sömn, att jag inte försover mig, att receptionen inte strular imorgon då jag lämnar tillbaka nyckeln, att jag inte har för tungt bagage och att hela resan går som smort. Sedan hoppas jag samma sak för min älskade Joel som ju också är på väg hemöver! Hans tidigare erfarenheter av Ryanair är ju inte de allra bästa och man ska ju inte säga hej innan man är över ån sägs det ju...

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är nog först att läsa. Trevlig resa hem!

2010-01-21 @ 07:50:46
Postat av: Anna Fahlgren

Hej Carro!

Välkommen hem igen!

Du, kan du komma på min och Elias avskedsparty första helgen i feb? :)

Vore jätte skoj :)

2010-01-25 @ 18:30:21
URL: http://annaeliasfoto.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0