Nuså...

Finns ju ett talesätt som lyder "Är huvudet dumt får kroppen lida", i natt kom jag på en annan version "Är huvudet dumt får huvudet lida". Jag brukar aldrig ha huvudvärk. Men idag har jag både haft huvudvärk och blött näsblod. Men det är inge synd om mig alls. Det är mitt egét fel. Det är ju jag själv som sett till att spara en massa arbete tills sista minuten och därmed tvingas sitta uppe tills 6 på morgonen för att hinna med. Kalla det dålig planering, lathet, ja vad som helst. Allt passar in!

Men nuså har jag ialla fall skickat in mästerverket och nu ska jag äntligen ta en prommenad för att få se nått annat än detta underbara rum. Folk därhemma har till och med bättre koll på vädret i Prag än mig. Då är det illa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0