Mitt 25:e år har börjat....

Ja då har man blitt ett år äldre igen. Jag skulle kunna sammanfatta mitt 24:e år som ett av de allra mest händelse- och lärorika åren i mitt liv hittills. Vanligtvis brukar jag inte känna att jag blivit äldre men i år känner jag mig faktiskt mycket äldre än vad jag var för ett år sedan.


Detta år har inneburit många prövningar.
Prövningar som alla människor går igenom men som jag har haft turen att slippa ända fram tills nu. Har fått   kämpa ganska hårt med att inse och acceptera att livet inte alltid kommer att vara som det alltid har varit och att man tillslut måste gå vidare.



 

 

 

 

 

 

 




Prövningar som nog inte alla människor går igenom. Som att skiljas från sitt hjärta och bosätta sig i ett främmande land i fyra månader! Sedan dela rum med en helt okänd människa, vilket har fått mig att inse vilket enormt behov jag har av att ha ett privatliv.














Men detta år har inte enbart bestått av prövningar.
Förutom att jag har lärt mig så otroligt mycket om livet, mig själv och om andra, så har jag ju under min vistelse här i Prag, träffat underbara vänner som jag hoppas kunna hålla kontakt med även efter detta äventyr! Finland ligger ju inte allt för långt bort!
Så även om detta äventyr inneburit många prövningar så ångrar jag inte en sekund att jag åkte hit! Har fått uppleva så mycket roliga saker som jag annars inte skulle få chansen att uppleva.   





Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS på 24-årsdagen!



Hoppas du får en bra dag!

/Mamma

2010-01-12 @ 17:49:04
Postat av: Anders

Hej Caroline,

Grattis på födelsedagen



Hadet så trevligt i Prag

2010-01-14 @ 16:03:24
URL: http://knubbsaelen.webblogg.se/
Postat av: Anette Agrell

Grattis Caroline på din 24 årsdag! Så här några dagar i efterhand.

Kramar från oss i Vik

2010-01-14 @ 16:51:09
Postat av: Marina

Grattis i efterskott!

Skickade ett sms i tisdags men är osäker på om du fick det.. Men hoppas du fick en härlig dag i alla fall!! Kram :)

2010-01-14 @ 22:45:16
Postat av: Caroline

Tack alla ni för grattulationerna! Fick en supermysig dag. Blev bjuden på restaurang vilket var supermysigt!!!



Marina, jag fick smsen både från dig och Matilda. Är dock nästan utan pengar på den svenska mobilen så jag kunde inte svara! Men tack så mycket!!!

2010-01-14 @ 22:48:26
URL: http://carolineakermans.blogg.se/
Postat av: Aman

Snart är Du hälften så gammal som jag!

2010-01-15 @ 17:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0