Intressant jämförelse...

Detta intressanta diagram hittade jag bland mina föreläsnings-slides till tentan jag gjorde idag.

Den beskriver hur stor andel av respektive lands befolkning som använder sig utav InternetBank.

 

 

Här syns tydligt vilka länder som ligger lite efter...

Fr v: Rumänien 8%, Tjeckien 12%, Slovakien 22%, EU27 29%, Storbritannien 48%, Danmark 61%, Sverige 64%, Finland 71%.



Har ju hela hösten sagt att det känts som om att man klivit ca 10 år tillbaka i tiden när det gäller teknisk utveckling här. Så även om detta diagram inte säger allt så är det väl ändå ett litet bevis på att Tjeckien ligger lite efter...

Tjing

Kommentarer
Postat av: Anna Fahlgren

Tack för din kommentar! :) Kul!

Ja du det är skönt att få träna, jag är lite lat ibland jag med, man kommer i dumma perioder! I sommar blir det jogging, jogging :D

Men tack för det :) visste inte ens att jag hade den bilden, de va Elias som hade lagt in den : D haha!

2010-01-19 @ 23:03:23
URL: http://annaeliasfoto.blogspot.com/
Postat av: mamma

Det var skillnad!

2010-01-20 @ 16:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0