Inga kommentarer tack... :P

Jag brukar väl inte blotta mig själv speciellt mycket i bilder här. Mest för att jag inte är och aldrig kommer bli någon linslus. Det är liksom inte min grejj att bli fotograferad...

Under en fest här i Prag började vi gå lös med kameran och när det var min tur att bli fotad fick jag stora problem med att inte blunda av blixten. Efter många försök blev jag sååå fruktansvärt less och kom då på en helt genial lösning.



Här ser ni resultatet!


"Jag bjuuuuuder på den här!" som Jonas Gardell skulle ha sagt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte låta bli att skriva ändå. Genial ide som sagt!

2010-01-17 @ 21:44:32
Postat av: Joel

hahahhahaa :D bästa på länge :D

2010-01-18 @ 00:00:45
Postat av: Anna Fahlgren

Mycket bra lösning de där :D

2010-01-18 @ 16:58:18
URL: http://annaeliasfoto.blogspot.com/
Postat av: Andrea

Klockrent! haha

2010-01-18 @ 22:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0